Skúška z programovania pre 1i, 1MI a 1FI
13.1.2000 po
  1. Napíšte program, pomocou ktorého sa zahráme hru labyrint:
  2. Labyrint v programe realizujte ako objekt s konštruktorom, ktorý načíta súbor a s metódami na zabezpečenie vykreslenia políčka niekde do StringGridu, resp. na pohyb hráča a zvieratiek.
  1. Napíšte program, ktorý bude riešiť nasledujúcu úlohu. Najprv dovolí kresliť obrázky pomocou myši. Potom, každé stlačenie medzery zmaže plochu a každé stlačenie klávesu <Enter> bude vykresľovať tie isté obrázky na tých istých počiatočných pozíciách, ale vždy otočené oproti predchádzajúcemu natočeniu o nejaký počet stupňov (konštanta otoc) doprava.

  2. Kreslenie myšou realizujte pomocou korytnačiek (trieda mojaKor), ktoré budú prvkami triedy velaKor, nasledovne:
© AB
Skúška Z08/2000